نوع مقاله : مقاله پژوهشی اصیل
نویسندگان
1 گروه روانشناسی، دانشکده روانشناسی، دانشگاه سلمان فارسی کازرون، کازرون، ایران.
2 دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران.
3 دانشجوی کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران. * (نویسنده مسؤول) Email: kambiz.karimi90@gmail.com
4 کارشناسی گروه دینی و عربی، آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان، اردبیل، ایران.
چکیده
کلیدواژهها